SEO a PPC reklama

Optimalizace pro vyhledávače – SEO

Jestliže mají být vaše stránky kvalitní, musí byt lehce dostupné pro vyhledávače. Nestačí pouze perfektní design a dokonalé technické zpracování. U mých webu je samozřejmostí optimalizace pro vyhledávače. K takzvané síle webu přispívá správná struktura stránek. Stránky musí mít správně označené nadpisy, musí mít jedinečný popis a klíčová slova.  Je dobré mít v textu obsažené nadpisy, podnadpisy a důležitá slova zvýraznit. Tohoto a mnoho dalších věcí si vyhledávače všímají a na základě i těchto aspektů přisuzují vašim stránkám určité hodnocení, které určuje pozici stránek ve výsledcích vyhledávání. Vaše stránky budou mít validní kód, tím bude zajištěno, že se správně zobrazí ve všech prohlížečích a vyhledávače jim připíší „body“.
Sleduji nejnovější poznatky z oblasti SEO a aplikuji je do praxe, což dává předpoklady pro nejlepší umístění vašich stránek ve výsledcích vyhledávačů. Správná struktura webu, validní kód, indexace stránek jsou důležité z hlediska SEO, ale nejsou dostačující.  Vaše stránky dostávají hodnocení vyhledávačů v podobě  pagerank  (Google) nebo srank (Seznam). Při tomto posuzování hraje velkou roli popularita vašich stránek, tudíž množství zpětných odkazů. Z tohoto důvodu ke každému webu zajistím množství kvalitních zpětných odkazů ve formě zápisů v nejdůležitějších katalozích.

 

PPC reklama

Máte nový web a potřebujete být vidět ve vyhledávačích okamžitě? Popularita stránek se buduje dlouhodobě, řádově i několik měsíců. Je to dané frekvencí aktualizací hodnot pagerank a srank. V těchto případech vám vřele doporučuji PPC reklamu (pay per click – zaplať za proklik). Zajistím vám reklamní kampaň AdWords (Google) a Sklik (Seznam). Po dobu reklamní kampaně a i po ní vám zpřístupním účty k jednotlivým kampaním. Budete mít tak přehled o tom, jaké jsou stanovované ceny za prokliky a jejich úspěšnost.